تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 20 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

نماز خوندن من و کارهای شما........

1390/2/4 13:04
نویسنده : سارا
561 بازدید
اشتراک گذاری
وقتی من الله و اکبر میگم شما میفهمی که میخوام نماز بخونم و زودی میای پیشم و خیلی دوست داری مهر نمازمو برداری و باهاش بازی کنی (یا میخوریش یا میکوبیش زمین تا خرد خاکشیر بشه) تازگیها هم عادت کردی  میشینی با دقت نماز خوندن من و نگاه میکنی و وقتی من سلام نماز و میدم و سرمو میچرخونم راست و چپ شما هم یاد گرفتی تا من دستامو از رو پام بلند میکنم و میام سرمو تکون بدم شما زودتر سرت و تکون میدی و میخندی. منم همش قربون صدقت میرم و ماچت میکنم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Daei Mo
4 اردیبهشت 90 15:22
Gjorbone jigar, akhey, khili delam barat tange:-*
مامان رها
5 اردیبهشت 90 12:25
سلام عزیزم من هم که میخوام نماز بخونم رها خوشش میادو فکر میکنه دارم با اون بازی میکنم .روی تارا را ببوس
شيوا
5 اردیبهشت 90 15:19
واي الهي