تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

آبتین آبتین.......

1390/1/22 11:21
نویسنده : سارا
572 بازدید
اشتراک گذاری

 

شب ۱۳ بدر بعد از پارک جنگلی رفتیم خونه عمو حامدت. عمو علی و آبتین اینها هم اومدند. اونجا آبتین همش شیرین کاری در میوورد و همه رو میخندوند و همه آبتین آبتین میکردند. شما هم که هم از دیدن آبتین و هم از شیرین کاریهاش ذوق زده شده بودی تند تند ۴ دست و پا دنبالش میرفتی و همونجا یاد گرفتی و آبتین آبتین میکردی. (آبتین هم که طبق معمول خیلی محلی به شما نمیداد و این شما بودی که عین کنه ولش نمیکردی و تو دست و پاش میرفتی..)

                                      

عوض اینکه بابا مامان بگی با آبتین آبتین زبون بازمیکنی مامان؟؟؟........ دستت درد نکنهbig-animated Smiley

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آبتين
22 فروردین 90 11:43
سلام . مامان تارا جون ، ميشه به من ياد بدبد عكس چشمهاي خوشگل تارا رو چطوري ژايين صفحه گذاشتيد؟


بله عزیزم. سمت راست تو نوار زرد رنگ امکانات-
تو قسمت ویرایش قالب- 5 خط مانده به آخر صفحه آدرس عکس مورد نظرم را از توی آپلود تک کپی پیست کردم
اصلا شما بلدی تو وبت عکس بزاری؟
من از طریق این سایت عکسامو آپلود میکنم: http://www.uploadtak.ir/
آدرس عکس را (پیش نمایش برای وبسایتها) تو قالبم پیست میکنم . باید خیلی مواظب باشی چون اگه اشتباه کنی کل صفحه وب شما خراب میشه و به هم میریزه. اول یه وب الکی بساز و این کار را اونجا تمرین کن اگه شد بعدا تو وب خودت بکن تا مبادا اطلاعاتت خراب و پاک بشه..