تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

عروسک - حسادت

1390/1/22 11:57
نویسنده : سارا
660 بازدید
اشتراک گذاری

عمه زری از کیش یه عروسک واست اوورده دوسش داری و میشینی ساعتها با عروسکه حرف میزنی و بازی میکنی. چند روز پیش تا از در خونه اومدیم تو و عروسکت رو دیدی ذوق زده شدی و به عروسکت گفتی آبتین. دیگه از اون روز به بعد به اون عروسک میگی آبتین...

چند روز پیش عروسکتو بغل کردم نازش کردم باهاش حرف زدم و بعد اومدم بهش شیر بدم (میخواستم ببینم عکس العملت چیه) شما هم زل زده بودی به من که چکار میکنم تا دیدی میخوام شیرش بدم زودی اومدی طرفم دست عروسکت رو گرفتی و پرتش کردی اون ور و خودت اومدی جاش خوابیدی تا شیر بخوری .

مامان قربون دل کوچولوت بشه که همه چیزو واسه خودت میخوای خانومی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شيوا
22 فروردین 90 13:08
الهي قربونت برم دركت مي كنم عزيز دلم