تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

5 شنبه 18/1/90-جمعه19/1/90-شنبه 20/1/90

1390/1/22 10:57
نویسنده : سارا
527 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح طبق معمول ۵شنبه ها من و شما با هم خونه بودیم. عصر که بابا حسین اومد با هم رفتیم د د . یه سر رفتیم پیش بابا-مامان بزرگت بعدش هم عید دیدنی رفتیم خونه عمو مهدی من. اونجا هم شما همش شیطونی کردی و از پله هاشون بالا پایین رفتی....

جمعه هم حال خوشی نداشتیم و تا شب توی خونه سپری کردیم.برای اولین بار باهات اتل متل توتوله بازی کردم شما هم خیلی خوشت اومد و استقبا ل کردی. و همش میزدی رو پات یعنی بیا اتل متل بکنیم.

شنبه هم من و شما ۲ تایی خونه بودیم .من خیلی حالم بد بود عصر رو زمین خوابیدم شما هم بالا سر من بازی میکردی . من از شدت مریضی بیحال افتاده بودم فقط میفهمیدم شما از زوی من رد میشی میری این ور- اون ور .اسباب بازیهات و پرت میکنی رو سر من وخلاصه مشغول بازی خودت بودی و اذیتی نکردی و گذاشتی مامانی ۲ ساعتی استراحت کنه. باباییت هم که دوباره رفته بود دکتر و آمپول زده بود و ۳ روز هم استعلاجی گرفته بود.

سر شب هم شما خیلی سرو صدا دادی تا اینکه عمو حامدت اومد دنبالت و بردت خونشون. اینقدر جیغ و داد میکنی تا همه خبردار بشن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یکتا
21 فروردین 90 11:20
سلام سارا خانم انشاالله کثالت رفع شده باشه دخمل کوچولوی ما چه طوره از طرف من و یکتا ببوستش وقت کردید سری به ما هم بزن راستی شما اهل کرمان هستید.؟؟؟؟


مرسی از لطفتون.بله ما کرمان هستیم.
مامان هوراد
21 فروردین 90 11:50
سلام چه کوچولوی نازی دارید ماشااله
بوس بوس از یک خاله جدید



مرسی عزیزم
شيوا
21 فروردین 90 16:04
سارا تقويمت 1 سال عقبه ما در سال 90 هستيم نه سال 89:

مرسی از راهنماییت