تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 21 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

نظرات (7)

مامان رها
7 تیر 90 9:10
مبارکه تارای گلم عزیز دلم جیگر شدی.................
زهره
7 تیر 90 9:50
سلام تارای عزیز نی نی نازی داری.خدا حفظش کنه.اگه امکان داره تبادل لینک کنیم .ممنون
helia & Sarah
7 تیر 90 10:06
سارا جون خیلی بامزست یه نظر دارم همون عکسی که باهاش تو مسابقه شرکت کردی را چاپ کن و این عروسک رو کنارش آویزون کن تو اتاقش خیلی بامزه میشه مبارکش باشه براش خاطره ی خوبی میشه
مامان آريا
7 تیر 90 11:00
مباركش باشه گل خوشگلم خيلي خوشگله
شهرزاد مامان صدرا کوچولوی قهرمان
7 تیر 90 14:40
سلام خانمی.ممنونم که بهمون سر زدی آره واقعا مثل اینکه جاکلیدیه!!جالبه ها عروسکای با نمکین ولی خودمونیم یه حالین نه؟دستشون درد نکنه مهم یادگاری بودنشونه راستی شما کجا زندگی میکنید؟کجایی هستید؟ببخش کنجکاوی میکنم.تارای نازتو از طرف من 1000تا ببوس.مبارکت باشه خاله.انشاا... همیشه برنده باشی
مامان ثمين
7 تیر 90 18:06
مبارك باشه عزيز دلم.تارا جون ان شا ا... هميشه توي زندگيت برنده باشي
بابای زهرا کوچولو
1 مرداد 90 3:30