تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 19 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

4 تیر 90 - آب خوردن از شیلنگ

1390/4/7 9:03
نویسنده : سارا
1,306 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 90/4/4  برنامه یزد رفتن باباییت کنسل شد و من اینترنتی ریز نمراتش رو براش گرفتم و پرینت کردم تا ببینیم چی میشه... عصر من و شما خونه بابا جواد رفتیم حموم . شما اولش نشستی توی وانت و با اسباب بازیهات بازی کردی ولی وقتی نوبت شستنت رسید خیلی جیغ زدی و گریه کردی و اذیت کردی. همش میگفتی صابون رو بدم دستت تا باهاش بازی کنی . دستت هم که میدادم میکردی تو چشم و دهنت...خیلی صابون دوست داری یه روز هم که صابون رو گاز زدی و خوردی.تعجب

از حموم هم که در اومدیم رفتی تو حیاط با بابا جواد و لب حوض بازی کردی و خودت رو خیس و کثیف کردی... تازگیها خیلی دوس داری از سر شیلنگ حیاط آب بخوری(البته فکر کنم بابا جواد یادت داده باشه)نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آريا
5 تیر 90 9:15
واي چطوري صابون گاز زدي وروجك آب بازي كه خوراكه همه بچه هاي ناز نازي فقط مواظب باش عزيزم خيس جلوي كولر نره گلمون سرما بخوره از طرف ما هم بچلونش و ببوسش
مامان رها
7 تیر 90 9:07
آخی ساراجون یاد کودکی خودم افتادم آخه من هم مثل تارا دوست داشتم از شیلنگ آب بخورم راستشو بخوای الن هم هر جا شیلنگی میبینم حوس میکنم که ازش آب بخورم آخه خیلی لذت داره................تارا رو ببوس
Daei Mo
8 تیر 90 18:56
Ey Janammi jigar man
شیوا
16 تیر 90 10:32
قربون اون کفشای ناز نازیت بشم