تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 10 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

ماچ ماچ- سرما خوردی

1390/3/29 12:12
نویسنده : سارا
674 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه ٩٠/٣/٢٨  امروز صبح جیغ مامان نسرین رو در اوورده بودی بس که ماچش کرده بودی. با یه دست اون ور صورتش رو میگرفتی و میکشیدیش طرف خودت و بعد ماچش میکردی... مامان نسرین هم فراری از شما و ماچهات...

ظهر که بابایی اومد لالا کردیم و عصر من با بابایی رفتیم بیرون تا واسه مامان نسرین کماچ و کلمپه بگیریم آخه فردا مامان نسرین داره میره تهران و برای ٤ تیر هم با مامان افسانه میرن اینگلیس پیش دایی محمدرضا.

عصری هم به خدمت بابا جواد رسیده بودی بس که ماچش کرده بودی...

راستی بعد از ظهری که خوابیده بودی چون کولر روشن بوده سرما خوردی. تقصیر منه ترسیدم بیدار شی بجای پتو روت ملافه انداختم. آخه شما خیلی گرماوو هستی و اصلا دوست نداری پتو روت بندازیم و اگه بندازیم زود بیدار میشی...

شب با مامان نسرین خداحافظی کردیم و اومدیم خونه خودمون. ساعت11 شما خوابیدی ولی 1 ساعت بعد که بیدار شدی شیر بخوری چون بینیت گرفته بود نمیتونستی  بخوری و کلافه شده بودی و 1 ساعت جیغ زدی و اذیت کردی و گریه کردی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان رها
29 خرداد 90 12:55
سارا جون نگران نباش ان شا الله که سرما نخورده و نمیخوره بزار به کولر عادت کنه چون اگه عادت نکنه غیر از خونه جای دیگه که بری دچار مشکل میشی حتما خانم گل رو از طرف من ببوس
مامان ستاره
29 خرداد 90 14:56
اگه دکترش اجازه می ده شربت سودوافدرین بده خیلی موثره بینیش باز می شه
shiva
29 خرداد 90 16:18
اخی الهی عزیزم زود خوب می شی این قدر با اون ماچ ابدارا کسی رو اذیت نکن
مامان زهرا نازنازی
29 خرداد 90 21:40
سلام عزیزم الهی زوده زود خوب بشی خانومی
سمیه
30 خرداد 90 7:29
مرسی سارا جون بخاطر تبریکت. اره منم مثل هدی جون مامان شدم. من قبلا اسم و فامیل دختر نازتون رو از هدی شنیده بودم. وقتی برای مسابقه خواب یک فرشته ازم خواسته بودید به تارا رای بدم، اومدم سایتی که برای تارا جون نوشتید رو چک کنم که عکس دختر گلتون رو ببینم که حدس زدم شما باید دختر دایی هدی باشید. راستی برنده شدن گل دخترتونم خیلی خیلی مبارکتون باشه عزیزم
مامان آريا
31 خرداد 90 13:18
اخي نازي الهي هر چه زودتر خوب خوب بشي