تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

ماه شش و هفت تو دل مامانی- تو دخملی یاسمنگولای مامان...

1390/3/31 9:11
نویسنده : سارا
1,367 بازدید
اشتراک گذاری

88/11/10  امروز رفتم دکتر کامیابی و آزمایش گلوگز ام را نشونش دادم. گفت که بالاست و احتمالا دیابت حاملگی دارم. گفت یه آزمایش دیگه بدم.( 3 مرحله ای در طی 3 ساعت)

بعدا که آزمایش دادم نرمال بود و مشکلی نداشت- چقدر این دکتر مارو میترسونه کوچولوی من-

88/11/27 با بابا و مامان نسرین رفتیم خیاطی یه پارچه صورتی داشتم دادم تا برای عید برامون لباس حاملگی بدوزن...

بعدش رفتیم سونوگرافی دکتر نارویی سونو کرد و گفت که شما .... شما...    

یه دخملی  یا بقول یکی از دانشجوهام یاسمنگولا

یکی از دانشجوها یکم فضول بود همش میپرسید نی نی تون چیه قند عسله  یا  یاسمنگولا

 قند عسل یعنی پسمل یاسمنگولا یعنی شما : دخمل

مبارکت باشه مامانی          دخمل مامانی                 دخمل اردیبهشتیه من....

دخترهای اردیبهشتی خوش مشرب و خوش صحبت و یه خرده پر رو و حاضر جوابند....      

خدا کنه شمام خوش مشرب باشی و تو این مورد به مامانت نری- کم رو هم نباشی........

سونوگرافی دکتر شهین نارویی-خ جهاد

بابا حسین همیشه دلش یه دخمل میخواست(چون خودش خواهر نداشته) خیلی خوشحال شد-

همگی خوشحالیم-دختر شدنت مبارک مامانی

یه عالمه واست دامن گل گلی و پیراهن میخرم- با یه عالم گل سر........

88/12/4 مامان نسرین و بابا جواد رفتند تهران واسه خریدن سیسمونی واسه شما. سیسمونی یعنی همه چیز. از تخت و کمد لباسی و پتو و بالشت و ملافه گرفته تا لباس های رنگ و وارنگ و لوازم بهداشتی واسباب بازی و....... 

آخ جون         من بجای شما ذوق کردم مامانی

88/12/7  امشب بابا اینها برگشتند . شب با مامان نسرین نشستیم و وسایل شما رو نگاه کردیم. خیلی ناز بودند یه عالم ذوق کردیم. یه عالمه لباس و اسباب بازی(مارک tolo)- ملافه و لوازم بهداشتی شامل شونه و ناخنگیر و قیچی و....

تخت و کمد و کالسکه و کریر و رورواک و صندلی غذا را بعدا برامون میفرستند.

یه سری لباس و کاپیشن وکفش- شامپو وصابون و... هم خاله صدیقه و طاهره برات فرستادند.

شعر امروز تو دفتر خاطراتم(تقویم سررسید) این بود:   

رواق منظر چشم من آشیانه تست           کرم نما که خانه خانه تست

 بلطف خال و خط از عرفان ربودی دل      لطیفه های عجب زیر دام ودانه تست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)