تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 10 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

برنده مامان - مقام سومی در مسابقه خواب فرشته ها رو کسب کردی...- جایزه ات

1390/3/28 12:58
نویسنده : سارا
630 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش مسابقه خواب فرشته ها بود منم از بین عکسهای خواب تارا یه عکس رو به انتخاب باباش توی وبمون گذاشتیم و تو مسابقه شرکت کردیم.این اولین بار بود که تو مسابقات نی نی وبلاگ شرکت میکردیم. شرکت کنندگان ١٨٠ نفر بودند که مدیریت سایت از بین آنها ١٨ نفر را انتخاب کرد که خوشبختانه عکس دخملی منم جزو اون ١٨ نفر بود وقتی عکسش رو دیدم ذوق زده شدم و یه جیغ کوچولو کشیدم( تو دلم ) آخه تو اداره بودم.

و بر اساس رای گیری از اعضاء سایت در روز ٤ شنبه  ٣ نفر بعنوان برنده نهایی مشخص میشدند. صبح روز ٥ شنبه رفتم تو سایت تا ببینم کیا برنده شدند. که در کمال ناباوری دیدم دخملی من نفر سوم شده. آفرین دخملی مامان... خیلی خیلی خوشحال شدم دویدم طرف تارا و بغلش کردم و چرخوندمش و جیغ میزدم برنده مامان! برنده مامان! ...   بابایی که جیغهای من و شنید پرسید چی شده تارا اول شد. گفتم نه سوم شد ولی برنده شده. جزو ٣ تای اول هست...

اینم عکس جوایز مسابقه. که جایزه تارا اون نی نیه کوچولویه سمت چپیه یه نی نیه 1 ماهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

shiva
28 خرداد 90 13:30
تارا جونم مبارکت باشه چه عروسک قشنگی است
sheida
28 خرداد 90 13:55
mobarakeeeeeeeeeeeeeeeeeee
شهرزاد مامان صدرا کوچولوی قهرمان
28 خرداد 90 14:13
سلام مامان سارا.تبریک میگم برنده شدن دختر خوشگلت رو.انشاا... در تمام مراحل زندگی برنده و موفق باشه.تارا جون خیلی نازه ماشاا...بازم به ما سر بزنید. و کوچولوتو ببوس
مامان علي
28 خرداد 90 19:56
مامان سارا مبارك باشه.اميدوارم در تمامي لحظات زندگي برنده باشه