تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 10 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

خاطرات دخملی با باباش

1390/3/25 11:50
نویسنده : سارا
616 بازدید
اشتراک گذاری

برای اولین بار رفته بودیم شمال دریا تابستان 89 من 4 ماهه بودم.

برای اولین بار با بابایی رفتیم زیر برف (در حالی که مامانم همش غر میزد سرما میخوره بچه) - زمستان 89 من 9ماهه بودم

برای دومین بار با بابا حسین رفتیم شمال لب دریا(در حالی که مامان همش غر میزد باد میره تو گوش بچه لب دریا نرو) - نوروز 90 من 11 ماهه بودم

چقدر این مامانها ترسواند و چقدر باباها شجاعند و مهربون و همه جاهای خوب خوب مارو میبرند... مرسی بابایی

کسی که با من تاتی تاتی کرد تا راه رفتن یاد بگیرم بابام بود... بازم مرسی بابایی

همیشه موقع خواب جام کنار بابامه

نگاه کنید چقدر من و دوس داره و با افتخار نگام میکنه....        بابایه منه دیگه

وقتی هم نماز میخونه اصلا دعوام نمیکنه اگر مهر نمازش رو بردارم و فرار کنم.

(برعکس مامانم که ا..اکبر ا.. اکبرش بلند میشه)

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آريا
25 خرداد 90 14:09
سلام روز پدر مبارك خدا بابايي و ماماني رو برات نگه داره تارا خوشگله من تو گلم لينك كردم
آرتین خان
26 خرداد 90 16:42
سلام عزیزم روز پدر بر پدر تارا جون تبریک میگیم. راستی توی لینک های وبلاگتون اسم آرتین خان رو آرتین زدین و اگه میشه بی زحمت آدرس لینکش رو به این تغییر بدین: www.artin1389.blogsky.com آخه اونی که گذاشتین واسه نی نی وبلاگه که دیگه آپ نمیشه
مامان هلیا
28 خرداد 90 11:02
سلام سارا جون تبریک برای برنده شدنتون نوش جونتون باشه عکس قشنگی بود نمیدونم چرا نمیتونم عکساتون رو امروز بازکنم بعدا" میام می بینم روز پدر هم مبارک بوسسسسسسسسس برای تاراییییی
آرتین خان
28 خرداد 90 11:30
سلام عزیزم وای سارا انقدر خندیدم به اون غر زدن های شما آخه بهمن هم همش بهم میگه تو خیلی غر غرو شدی!! همش به خاطر علاقمون به نی نی هامونه ها ...
مامان رها
28 خرداد 90 11:55
سلام سارا جون میبینم که دخمل ناز نازی تو هم مثل دخمل من کپی باباشه ،آخه میگن بچه اول دختر که باشه شبیه باباش میشه ما هم راضیم به رضای خدا مگه نه.....
مامان نفس
28 خرداد 90 12:22
سلام سارا جون. خیلی خیلی بهت تبریک میگم. خیلی دختر نازی داری من بعد از اینکه توی وبسایت کوچولوم خواسته بودین که به تارا جون رای بدم ، سایت تارا را خوندم و متوجه شدم ما با هم فامیل هستیم. خیلی خوشحال میشم از سایت نی نی گل من بازدید کنید. من خواهر آقا یاسر ، همسر هدی خانم هستم.