تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 10 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

پارک شورا- رقص تارا

1390/2/27 9:15
نویسنده : سارا
747 بازدید
اشتراک گذاری

5 شنبه٩٠/٢/١٥  من و شما از صبح تا عصر 2 تایی خونه بودیم و پیش هم... بابایی امروز 1 ساعتی زودتر از دانشگاه اومد پیش ما. خیلی ذوق زده شدیم. شب 2 تا پیتزا خانواده خریدیم و رفتیم خونه بابا اینها خوردیم. عمو مهدی و مادر خانمش اینها واسه بازدید عید اومده بودند و مثل اینکه خیلی در مورد درس خوندن در اینگلیس و هزینه هاش از دایی پرویز پرس و جو کردند. چون علی خیلی دوست داره بره اونجا و درس بخونه!!!...

جمعه ٩٠/٢/١٦  صبح من و شما و بابایی بعد از خوردن صبحانمون 3 تایی رفتیم بیرون . رفتیم پارک شورا دوست داشتم شما رو سوار تاب و سرسره بکنم با خودم گفتم حتما الان دیگه میفهمی و ذوق میکنی ولی مثل اینکه شما خیلی دوست نداشتی و میترسیدی.

2 ساعتی همونجاها چرخیدیم و بعدش رفتیم خونه بابا جواد.

راستی دی وی دی دایی جونت هم بدستمون رسید و برات گذاشتم و شما با آهنگهاش رقصیدی.

دخمل مامان رقصیدن هم بلده. آهنگ که میشنوی شروع میکنی به قر دادن و رقصیدن اول کمرتو تکون تکون میدی . بعد دستاتو نانای میکنی و میچرخونی و بعدش هم سرتو تکون میدی (این بود مراحل رقصیدن نازگل مامان) مامان فدای سر تکون دادنت بشه .

عصر هم بابا حسین همراه دایی پرویز رفتند دشتکار و تا شب هم همونجا بودند. سر شب به زور مامان نسرین  و مامان افسانه رو راضی کردم و ماشین رو برداشتم و 4 تایی رفتیم تریا فرد بستنی خوردیم. بدک نبود خوش گذشت بهر حال بهتر از خونه نشستن بود...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Daei Mo
19 اردیبهشت 90 16:11
OOh , pas ke intoor, pas Daei Prviz hesabi soalpich shodeh,