تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 20 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

جمعه 2/2/90

1390/2/4 11:58
نویسنده : سارا
710 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح با بابایی رفتیم بیرون دور خیابونها گشتی بزنیم. بابایی دستش درد میکنه نمیدونم چرا خودش که میگه وقتی شیشه بالابر ماشین رو زده دستش گیر کرده و از اون موقع درد میکنه ولی شاید هم به خاطر بغل کردن گل دختر مامان هم باشه. kruecken.gif

چکار کنیم دیگه بابایی نازک نارنجیه      پلک

چون بابایی دستش درد میکرد من رانندگی کردم رفتیم  .......

 واسه شما پوشک خریدیم چرخی زدیم و برگشتیم خونه. خونه که رسیدیم خیلی خسته بودم میخواستم واسه جمعه هفته دیگه که تولدت هست هم خونه رو تمیز کنم - بخاریها رو هم که به خاطر شما و از ترس سرمای ناگهانی هنوز جمع نکرده بودیم جمع کنم و یه عالم کار داشتم و باباییت هم کمکی نمیکرد و نشسته بود با کامپیوتر بازی میکرد .اعصابم به هم ریخته بود.

         big-animated Smiley                                                           big-animated Smiley

 با بابایی کل کل و بگو مگو کردم . Rolling Pin

بابایی هم از خدا خواسته قهر کرد و رفت خوابید.

خودش قول داده بود اگه بریم بیرون برگشتیم اونم کمکم میکنه مگه نه من خودم نمیخواستم امروز صبح برم بیرون...

خلاصه من هم شروع کردم به جارو و تر تمیز کردن با اعصاب خرد و همراه با سر و صدا !   

                                                      

بعد از ۱ ساعت بابایی بیدار شد و با غرهای مجدد من شروع کرد به جمع کردن بخاریها البته با غرولند که دستم درد میکنه و ................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)