تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

دلایل غیبت کبری

1391/7/4 17:31
نویسنده : سارا
966 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا حدود ٢ ماهی شد که نتونستم توی وبت بنویسم و واسه این کارم هم چند تا دلیل دارم:

١- مسافرت من و بابایی با همدیگه (مادام موسیویی) و بدون شما...

٢- درگیری بابت پروژه مهدکودک رفتن شما...

٣- شروع مجدد کار و اداره رفتن و درگیریهای شروع ترم تحصیلی و کار و بار زیاد...

٤- درگیری ذهنی-اهدافی و احساس پوچی و رو دست خوردن من به خاطر یه سری دلایل و اتفاقات پیش اومده که فکر کنم حالا حالاها من رو درگیر خودش کنه...

همه اینها هم دلایلی بودند که نتونستم توی وبت بنویسم و هم اینکه ٢ مورد اول خودشون عنوان یک پست جدید توی وبت خواهند شد که انشاا... فرصت بشه و در موردشون بنویسم. 

پینوشت:

١- یادآور میشوم که توی این مدت غیبت کبری شیدا و شیوا خانم گل در مورد اینکه چرا مدتیه توی وب شما نمینویسم حسابی خفه ام کردند...! و همیشه پیگیر آپ تو دیت شدن وب شما بودند و هستند.

٢- و ممنون از همه دوستانی که لطف کردند و با وجود غیبت ما , فراموشمون نکردند و همیشه بهمون سر زدند. ایشاا.. فرصت شد به همتون سر خواهم زد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان تارا
4 مهر 91 17:40
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که برگشتین/ خیلی نگرانتون شده بودیم. هر روز سر می زدم ببینم خبری ازتون نشده؟
مامان ثمین
5 مهر 91 9:16
سلام سلام سلام خیلی خوشحالم که اومدی خیلی
doste daii mo
6 مهر 91 12:57
salam are delemon vase tara joon tang shode bod
مامانی درسا
11 مهر 91 1:35
مامانی فک میکردم خودم فقط غیبت داشتم حالا میبینم نه چند نفری بودیم ولی مهم اینه که دوباره اومدیم دختر گلمو ببوس هزار بار دوستتون دارم
مامان ثمین
15 مهر 91 10:11
و ما همچنان منتظر شماییم
مامان ثمین
15 مهر 91 17:36
سلام.دعوتتون میکنم به دیدن عکسای گل دخترم.بفرمایید
هدی( مامان امیر مهدی)
21 مهر 91 16:28
بازم که غیبت کبری داری؟
مامان پریسا
22 مهر 91 19:36
سلام سارا خانم ایشالله هر جا هستی سلامت باشی
مامان ثمین
24 مهر 91 17:11
اینم که دوباره یه غیبت کبری دیگه شد؟کجایی مامان تارا؟؟؟؟؟؟؟
مامان ثنا
26 مهر 91 9:03
دلایلتون تقریبا موجه بود تنبیهتونم اینه که روزی یه پست بزارید