تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

اجابت...

1391/5/7 12:31
نویسنده : سارا
1,092 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره برگشتیم...

با خبرهای خوش!

ناراحتی ای که داشتم خداروشکر فعلا بخیر گذشت.

١٠ روز اخیر تهران بودم دنبال گرفتن جواب های پاتولوژی و دکتر و بیمارستان و....

خدارو شکر فعلا جوابها خوب بودند. از دعاهای همه اونهایی که برام دعا کردند.

اون وضعیت ناجوری که دکترها تشخیص داده بودند و این چنین جواب آزمایشی! فقط و فقط کار دعا بوده...

دکترها که جواب پاتولوژی رو دیدند گفتند فعلا همه چیز خوبه. چیز بدی تو جوابها نیست و فعلا درمانی احتیاج نیست ولی حتما حتما باید هر ٥ ماه یکبار دوباره آزمایشها رو تکرار کنم و تحت کنترل باشم.

یک دنیا ممنون از همه دوستانی که برام دعا کردند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ثمین
7 مرداد 91 12:34
سلام.خیلی خیلی خوشحالم.خدارو شکر.حتما یه چیزی صدقه بده برای سلامتیتون.
آسمونی ها
7 مرداد 91 12:35
خدا رو هزاران هزار بار شکر خوشحال شدم
doste daii mo
9 مرداد 91 15:02
khodaroshokr vaghean khodaroshokr
سمیه_ مامان آیسا
10 مرداد 91 10:54
خب خدا رو هزار بار شکر سارا جون. انشاالله همیشه بلا به دور باشه . من دورا دور جویای احوالتون هستم همیشه
مامان رها
11 مرداد 91 23:55
سلام سارا جون خیلی دلم براتون تنگ شده بود نمیدونی وقتی وارد وبت شدم و خبر خوش رو خوندم چقدر خوشحال شدم خدا رو شکر که اوضاع خوبه عزیزم تارا ماشا الله خیلی بزرگ و خانم شده رو شو ببوس
مامان پریسا
12 مرداد 91 8:19
ایشالله همیشه سلامت باشید. خیلی خوشحال شدم
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 13:47
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟ امروز روز آآآآآخـــــــــــــــررره
مامان یکتا
26 مهر 91 13:49
سلام دوست عزیز خدا را شکر به خیر گذشت خیلی خوشحال شدم مواظب خودت باش و دختر گلت را ببوس