تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

برنامه عید نوروز

1390/11/12 9:36
نویسنده : سارا
880 بازدید
اشتراک گذاری

راستی یه خبر خیلی خوب.

فکر کنم بالاخره خاله سودابه اینها تصمیم گرفتند که بیایند پیش ما.البته برای تعطیلات عید نوروز.

آره من از حالا برای عید ذوق مرگم...

بالاخره شیوا و شیدا میایند پیشمون.

آخه من تصمیم دارم برای عید نوروز درست ١ ماه قبل از تولد ٢ سالگیت شما رو از سینه و پوشک بگیرم. کار سختیه! خیلی میترسم. واسه همین ترجیح میدم دور و برمون شلوغ باشه تا شما سرگرم باشی و کمتر اذیت شی و غم از دست دادنه عزیزترینهات(ممه) رو تحمل کنی.

البته خیلیها میگن که هنوز برای از سینه گرفتن شما زوده و دختر تا 2 سال و 2 ماهگی باید شیر مادر بخوره.

ولی چه کنم مامانی شما خیلی خیلی وابسته به شیر من شدی و هیچی غذا نمیخوری تا جون بگیری.

و بابا حسین هم نظرش با نظر من موافقتره و میگه اگه تو تعطیلات عید باشه که 2 تاییمون تعطیلیم اون هم میتونه در این امر خطیر بهم کمک کنه تا راحت تر این کار رو انجام بدیم....

پینوشت:

  • اولش دوست داشتم برای تعطیلات عید نوروز بریم مسافرت. ولی با توجه به لوس شدگی مفرط شما و کم حوصلگی شما و اذیتهای شما به این نتیجه رسیدم پولمون رو امسال بزاریم تو جیبمون و سر جامون بشینیم سنگین تریم و بیشتر بهمون خوش میگذره(یا حداقل کوفتمون نمیشه)
  • دوم اینکه برای عید نوروز و تعطیلات که تو خونه ایم میتونیم راحت تر برنامه از سینه و از پوشک گرفتن شما رو اجرا کنیم.
  • سوم اینکه تعطیلات عید همه جا هم گرونه هم شلوغ.مگه نه؟ توجیح خوبیه تا همه گناهها رو گردن دخملم نندازم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هوراد
14 بهمن 90 22:05
انشالله نوروز شادی داشته باشید و در امر خطیر از پوشک و شیر گرفتن موفق باشید تجربیاتت را بنویس تا ما هم استفاده کنیم
مامان پریسا
15 بهمن 90 16:31
چه فکرای خوبی.