تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

یه تارای لوس و لجباز!

1390/11/12 9:37
نویسنده : سارا
613 بازدید
اشتراک گذاری

  دخملی ما ,

این روزها یه خرده لوس شدی و بیشتر از پیش اذیت و شیطونی میکنی:

  • مثلا چیزی رو که میخوای اگه بهت ندیم یا ازت بگیریم(معمولا فقط چیزهایی که خطرناک هستند مجبوریم به زور از دستت بگیریم) خیلی بهت بر میخوره و یه عالم گریه میکنی و غش میکنی و خودت رو میزنی زمین و ....

نمیدونم چرا این جوری شدی و این کارها رو میکنی؟

یعنی بخاطر اینه که ما کنارت نیستیم و در طول روز ازت دوریم؟

برای همینه که تا ما رو میبینی سطح توقعت بالا میره و لوس شدی؟

نمیدونم واقعا چکار کنم؟

مثلا تو کتابها نوشتن که در این شرایط بهت توجه نکنیم تا خودت دست از کارت برداری ولی هیچ کدوم از این مطالب کتابی در مورد شما صدق نمیکنند... هر راهکاری رو در پیش گرفتم فایده ای نداشته؟!!!

  • تازگیها با شما بیرون هم نمیتونیم بریم برای خرید توی خیابون یا فروشگاه و ...

شما خیلی زود حوصله ات سر میره و شروع میکنی به اذیت کردن و غر غر کردن و زمین زدن خودت. و مجبور میشیم زودی کارمون رو انجام بدیم و برگردیم.نیم ساعت بیشتر طاقت نمیاری...

  • با لباس در آوردن و لباس پوشوندنت هم یه مدتی هست که شدیدا  مشکل دارم.

همش مجبور میشم بزور بگیرمت تا بتونم لباس تنت کنم یا لباس کثیفی رو از تنت در بیارم. ما هم که همه زندگیمون مشمول ضرب العجله و فرصتی نیست تا صبر کنم شما دست از لجاجتت برداری و مجبور میشم به زور این کار رو انجام بدم تا زودتری بتونیم بریم و به زندگیمون برسیم...

  • تعویض پوشکت هم تازگیها  به معضلی بزرگ تبدیل شده.

تا اسم عوض کردن پوشکت برده میشه شروع میکنی به دویدن دور خونه و فرار کردن از دست ما!بزحمت میگیرمت-باهات حرف میزنم-سرگرمت میکنم-حواست رو پرت میکنم (بهت میگم تارا پنکه دستشویی رو روشن کن, حالا خاموش کن- تو آیینه نگاه کن,حالا اخم کن تو آیینه و ....  تا دست از لجاجتت برداری ولی هیچ کدوم فایده نداره که نداره!

بزور و زحمت بسیار در حالی که مدام داری لگد میزنی به در و دیوار و شیر آب و کاسه دستشویی پاهات رو میشورم (در حالی که با لگد زدنهات تو کاسه دستشویی همه هیکل من رو کثیف کردی)و میارمت تو اتاق میزارمت رو تشک تعویض تا خشکت کنم و پوشک نو پات کنم که شما عین قرقی از جات بلند شده و دوباره پا به فرار میزاری...

این بار یه مدتی میزارم تا باز باشی و بدون پوشک دور خونه بچرخی تا خیالت راحت شه. و بعدش بعضی وقتها بزور و بعضی وقتها به خوشی موفق میشم تا پوشکت رو پات کنم.

  • یه مشکلی که هست اینه که خیلی خیلی پوستت حساسه.

 به محض اینکه جیش یا پی پی میکنی باید زودی عوضت کنم مگه نه خیلی زود پاهات میسوزه و یکی دو روز اذیت میشی و باید مدام کرم سوختگی برات بزنم تا سوختگیه پات برطرف شه.نمیدونم چرا به این سرعت دچار سوختگی میشی؟

ماشاا... ماشاا...  اجابت مزاجیت در طول روز کم هم که نیست!!! دیگه بعضی وقتها بس که از صبح شما پی پی کردی و من پوشک عوض کردم نفس بر میشم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ثمين
12 بهمن 90 17:50
سلام.من كه توي خونه هستم و همش پيش ثمينم پس چرا اونم دقيقا عين كارهاي تارا جون رو ميكنه تازه اگه بهش بگم بالاي چشمت ابرو دستش رو ميذاره جلوي چشمش و قهر و گريه
ملی مامانه میکاییل
12 بهمن 90 20:24
خدا یه صبر و توان زیادی به این مامانای طفلکی بده
شیدا
15 بهمن 90 15:42
عاشقتم شیطون
مامان كاميارناناسو
21 خرداد 91 1:34
چراازپوشك نمي گيريش خب؟