تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

ریشه یابی علل لوس شدگی تارا

1390/11/15 9:36
نویسنده : سارا
713 بازدید
اشتراک گذاری

طبق شواهد و قرائن, شما تقریبا داری در مسیر لوس شدگی سیر میکنی...

جهت مبرا کردن خودم! ریشه این مسئله رو در رفتارهای پدر بزرگ و مادر بزرگهات میدونم و گناه این رفتارهایت رو میندازم گردن اونها.

(البته منکر زحمات اونها در نگهداری و مراقبت شبانه روزی از تو نمیشم و همیشه قدر دان و مدیونشون هستم)

  • به مامان نسرین گفتم تقصیر شما و بابا جواده که تارا لوس شده بس که شما لی لی به لالاش میزارید و هر چی میخواد بهش میدید و هر کار بخواد میکنید و این همه به این بچه توجه نشون میدید...
  • مامان نسرین این گناه رو میندازه گردن بابا جواد و میگه تقصیر اونه که تارا رو لوس کرده و مدام قربون صدقه اش میره و ناز و بوسش میکنه...
  • بابا رضا و مامان شایسته ات هم که تا به حال دختر نداشتند و تو جای دخترشون رو گرفتی و به محض اینکه می بیننت مدام قربون صدقه ات میرن و ناز و بوست میکنن و هر کار بخوای برات میکنند...
  • بابا حسین هم جای خود داره. شما که حسابی بابات رو شناختی. میدونی چیزی رو که من بهت ندم اگه از بابات بخوای نه نمیگه واسه همین دیگه عادت کردی از من چیزی نمیخوای و خواسته های نبایدت رو از باباییت درخواست میکنی...

ولی بطور کل گناه گردن همگیمونه:

  • من و بابا حسین برای اینکه جبران لحظات نبودنمون رو بکنیم از هیچ چیزی برات کم نمیزاریم.
  • بابا رضا و مامان شایسته ات هم دختر نداشتند و ما هم 2-3 روز یکبار میتونیم بریم و بهشون سر بزنیم خوب دلشون برات یه ریزه میشه.
  • بابا جواد و مامان نسرین هم که جای خود دارند.شما اولین و تکدونه نوه شون هستی.

و بس که شما شیرین و زبلی همه رو مطیع خودت کردی.

پینوشت :

  • البته بعضیها هم گفتند برای جلوگیری از لوس شدگیت جهت مشاوره پیش یه دکتر بریم. ولی نه ما فرصت این کار رو پیدا میکنیم. نه دکتر خوبی در این زمینه مورد نظر میشناسیم. و نه فکر میکنم حرفهای دکتر بتونه تاثیری داشته باشه. حرفهای دکترها هم تقریبا همون حرفهای توی کتابهاست که گفتم در مورد شما صدق نمیکرد... و ریشه رفتارهای شما رفتارهای خودمونه و اول ما باید خودمون رو اصلاح کنیم و سعی کنیم کمتر دوستت داشته باشیم.چشمکنیشخند
  • نتیجه اخلاقی اینکه رفتار شما هیچ وقت اصلاح نمیشه چون ما نمیتونیم خودمون رو اصلاح کنیم و دوستت نداشته باشیم و کمتر لوست کنیم...خنده
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شیوا
15 بهمن 90 15:02
سارا بچه ها همین طورین دیگه شما تاحالا بچه ای اندازه {همسن } تارا ندیدی که لوس باشه؟؟؟خودت هم اگه از خاله نسرین بپرسی لوس بودی تارا یا به کوچیکی های باباش رفته یا به تو اگه از من میشنوی اصلا به مشاور نیازی نداره
شیدا
15 بهمن 90 15:46
نتیجه ی جالبی بود .حالا ببین وقتی اومدم چه طور اصلاحش میکنم
مامان پریسا
15 بهمن 90 16:33
کم کم کار بچه به دکتر کشیده شد.
مامان ساوینا
16 بهمن 90 7:24
الهی قربونه تارای نازم برم. مامانیش چرا از جیگر ما عکس نمی زاره. دلمون واسه قیافه نازش تنگ شده.
مامان ثناخانمی
17 بهمن 90 10:32
نگو تو روخدا دخمل باید لوس باشه دیگه و الا نازش رو نمیخرنا
مریم
18 بهمن 90 23:53
اول ممنونم که مدام میای و با محبت بهمون سر میزنی و عذر میخوام که مثل شما نمیتونم تند تند سر بزنم. دوم اینکه دخملی باید لوس باشه دیگه لوسش باحاله مامانش.........ببوسش حسابی بزار لوس ترم بشه
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
25 بهمن 90 17:16
سلام. مگه چیکار می کنه که می گین لوسه ؟