تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

خاطرات 9 تا 12 ماهگی تارا

1390/10/6 17:04
نویسنده : سارا
1,116 بازدید
اشتراک گذاری

 اواخر اسفند 9.5 ماهگی- اولین باری که بستنی خوردی(یه لیس کوچولوی دزدکی بکمک  باباییت)

١٥ فروردین-11 ماهگی- برای اولین بار با هم اتل متل بازی کردیم و خوشت اومد.

11 ماهگی- وقتی عروسکت رو بغل میکنم و نازش میکنم حسودیت میشه و میای عروسکت رو ازم میگیری و پرتش میکنی اون ور.

11 ماهگی - وقتی بقیه با من دعوا میکنند شما ناراحت میشی و و به طرفداری از من جیغ میکشی و گریه میکنی.

11 ماهگی وقتی آخرنمازم سرم رو تکون میدم تا نماز رو تموم کنم شما هم به تقلید از من یاد گرفتی و قبل از اینکه من سرم و تکون بدم شما دادی- خیلی هم دوست داری مهرهای نمازمون رو میکوبی زمین و خرد خاکشیرشون میکنی.

4 اردیبهشت ماه- 12 ماهگی-یک قدم به جلو بدون کمک

٥ اردیبهشت ماه- ٣ قدم به جلو برداشتی...

12 اردیبهشت واکسن 1 سالگیت رو زدی .فقط همون لحظه که آمپولت زدن جیغ کشیدی و گریه کردی. خدا رو شکربعدش دیگه تب و درد و اذیت نداشتی...

16 اردیبهشت – پارک بردیمت  ولی از سرسره و تاب خوشت نیومد و ترسیدی سوار بشی.

1٧ اردیبهشت - راستی دخمل گل مامان مثل اینکه کاملا راه افتاده . میشه گفت دقیقا 1 هفته بعد از تولدت کاملا راه افتادی.

 

٢٥ اردیبهشت - اولین آب بازی تو حوض خونه بابا جواد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرنیکا
5 دی 90 12:43
ماشالا به تارای ناز همیشه برنده مامان تارا جون یادت نره به آرنیکای من در جشنواره نی نی وبلاگ رأی بدین ممنون میشم
مامان پریسا
5 دی 90 12:59
چه بانمک.