تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 20 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

13 بدر نحس بدر شد

1390/1/14 10:00
نویسنده : سارا
594 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ۱۳ بدر بود . صبح ما جایی نرفتیم واسه عصر به بابا حسین گفتم کارهاشو بکنه به مامانش اینا زنگ بزنه بریم دنبالشون بریم یه جایی. من هم چایی و میوه و چاغاله و کیک و بقیه سورو سات رو آماده کردم و رفتیم دنبال عمو هادی اینا و باهاشون رفتیم پارک جنگلی. عمو حامد هم بعدش تو راه به ما پیوست و رفتیم پارک جنگلی اونجا رو فرشی انداختیم و چایی و میوه خوردیم و با بابات تخته بازی کردم. جات خالی فقط خودمون ۳ تا بودیم و عمو هادی که شما رو بغل کرد و گردوند.  بقیه هم رفتن نماز بخونن و یه نیم ساعتی مارو کاشتن ما هم سرما نشسته بودیم اونجا. شما هم که انگشتای کوچولوت یخ کرده بود.     

خیلی اشتباه کردم دیروز رفتم بیرون اصلا بهم خوش نگذشت...فکر کنم فقط مریض شدن تو رو واسم داشته باشه ...

شب هم تا صبح شما سرفه زدی  .           Smiley

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)