تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

درد و دلی مادرانه... تو دختری یا پسر؟

1390/3/23 13:13
نویسنده : سارا
1,198 بازدید
اشتراک گذاری

88/10/30 امروز عصر رفتم سونوگرافی دکتر فولادی برای تشخیص جنسیت نی نی ام. همه چیز خوب بود.فقط شما پشتت(باسن مبارکتان) را کرده بودی به ما و نتونستیم جنسیت مبارکتون رو رویت بکنیم.      الهی قربونت برم نی نیه با حیای مامان........    تو دخملی یا پسمل؟؟؟

 

تو دختری یا پسر؟....

*  اگر پسر زاده شوی شاید کمی بهتر باشد-کمی!

-          نباید حتما صورت زیبا داشته باشی تا در اولین نگاه مورد قبول واقع شوی.

-          هیچ کس بر تو نخواهد گفت که گناه آن روزی بوجود آمد که حوا سیب ممنوعه را چید.

*  ولی  اگر پسر شوی باید بندگیهای دیگری را تحمل کنی!

-          اگر نیرومند باشی مسئولیتهای سنگین و مستبدانه به گردنت می اندازند.

-          چون ریش داری اگر گریه کنی یا محبت بطلبی همه بر تو خواهند خندید..(اوریانا فالاچی)

 

بقول بابات مردها خیلی زندگیشون سخته. همش کار کنند - خرحمالی کنند.زنها بخورند - حال کنند - آرایش کنند و مهمانی بروند....

راستش را بخواهی از خیلی قبل دلم میخواست اولین بچه ام دختر باشد یه دختر مثل خودم.فرزند ارشد خانواده یه دختر ...

به قول باباییت که میگه: خدا کنه بچمون هم به خودت بره باهوش و رئیس! یا بقول مامان نسرین BOSS  باشه..

خدا رو شکر تا امروز بلطف و کمک های خودش تو زندگی خوب پیش رفتم  و اشتباه نکردم...

دوست دارم تو هم اگر دختر شدی مثل خودم باشی یه دختری که هوای داداش کوچولو یا آبجی کوچولوش رو داره...

دختری که مثل مامانش باشه.

میدانم دنیای امروز ما بدست مردها و برای خود مردها ساخته شده است. اولین موجود انسانی زن نیست مردی است به اسم آدم. حوا بعدا پیدایش میشود- برای اینکه آدم را از تنهایی در بیاورد. در نقاشیهای در و دیوار کلیساها خدا پیرمردی ریش سفید  است نه پیرزنی سپید مو.....

شاید بخاطر همین ها مرد بودن ماجرای قابل تحسینی است. (اوریانا فالاچی)

بزرگتر که شدم بیشتر متوجه این تفاوتها شدم – سختی هایی که زن بودن بهمراه دارد....

همان عقاید قدیمی و کهنه؟ همان پسر پرستی همیشگی؟     

نه نه      نه نه      اصلا اینطور نیست... خیلی روی این مسئله فکر کردم... این طوری نیست...

فقط برای خودت       برای راحتی بیشتر خودت        برای آزادی خودت...

* با این همه زن بودن لطیف و زیباست  .      

* ماجرایی که شجاعتی بی پایان میخواهد.       

* جنگی است که پایان ندارد.

اگر دختربدنیا بیایی خیلی چیزها را باید یاد بگیری:

-اول اینکه خیلی باید بجنگی تا بتوانی بگویی اگر خدایی وجود داشته باشد میتواند پیرزن سپید مو یا دختری زیبا رو و دلربا باشد.

دیگر اینکه باید خیلی بجنگی تا بتوانی بگویی که آن روز که حوا سیب ممنوعه را چید گناه بوجود نیامد آن روز یک فضیلت با شکوه بدنیا آمد که به آن نافرمانی میگویند.

- مادر بودن حرفه نیست وظیفه هم نیست فقط حقی است از هزاران حق دیگر.  از بس این را فریاد میکشی خسته میشوی...

برای من مهم این است که تو کسی باشی آدم بودن کلمه زیباییست چون حد و مرزی برای زن یا مرد بودن تعیین نمیکند...

 (اوریانا فالاچی)

پس یه آدم باش. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ستاره
23 خرداد 90 16:05
سارا جون منم همیشه آرزو داشتم خدا یه دخمل بهم بده . چه خوب که خدا شرمندمون کرده