تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

ماه پنجم تو دل مامان- هنوز تکون نخوردی دلم به نبضهای کوچکت خوش است...

1390/3/23 8:50
نویسنده : سارا
887 بازدید
اشتراک گذاری

مردها حامله نمیشوند  تا بحال فکر میکردم که حامله نشدن برای مرد مزیت است ولی حالا مطمئنم که نقص و بدبختی است.(ا-ف)

این رو از حرفهای بابا حسین فهمیدم که همش میگه سارا خوش بحالت نی نی مون تو دل تو رشد میکنه خوش بحالت که میتونی این احساس رو درک کنی.

خیلی غرور انگیز است که آدم بتواند موجودی زنده را در بطن خود داشته باشد و به جای یک نفر خود را دو نفر بداند. .(ا-ف)

مثلا هر جا میرم و خوراکی خوشمزه و باب طبعم باشه میگم من دو نفرم پس به اندازه دو نفر میخورم. وسهم نی نی ام را هم بدهید.......

لحظه هایی هست که حس میکنی دنیا را فتح کرده ای و هیچ جیز نمیتواند آرامشی را که بدان دست یافته ای بر هم بزند.

نه دردهایی که باید تحمل کنی............

نه کاری که احیانا  ترک میکنی..............

و نه آن آزادی که بدون شک از دست میدهی............... .(ا-ف)

88/10/12  امروز رفتم دکتر کامیابی. صدای قلب نی نی ام این دفعه خیلی خیلی واضح  و خوب بود. خوشحال شدم وقتی صدای تاپ تاپ قلب کوچولوت رو شنیدم......  دکتر گفت که باید حرکت هایت رو هم احساس کنم . ولی ماهی جون شما خیلی خیلی ناقلا و آرومی اصلا وول نمیخوری. فکر کنم مثل باباییت همش لالا کردی و حوصله تکون خوردن نداری.-ای ماهی تنبل! من نگرانتم................ یه کم بخاطر مامان وول بخور

88/10/18 نی نی جون 22 هفته ای شدی)5.5 ماهه( ولی ناقلا هنوز تکون نخوردی. فقط گهگاهی 2-3 روز یکبار اونم اگر حواسم کامل بهت باشه و تمرکز کنم یه دل دلی میکنی و نبض میزنی.........

88/10/19    امروز رفتیم یه سری تخت نوزاد نگاه کردیم.کپل پا-ارژن و یه دونه هم تو پروین اعتصامی که نارنجی بود و بدک نبود.

88/10/20 امروز یه مانتوی گشاد واسه دوران بارداری ام خریدم تا شما توش راحت تر باشی.

88/10/22 امروز یه شلوار بارداری هم خریدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرتین خان
18 خرداد 90 15:53
سلام عزیزم خوشحالم که با شما و تارا جون آشنا میشم عزیزم مطمئن باش که ترکیه خیلی بهتون خوش میگذره آب و هواش تقریبا مثل تهرانه اما یه کمی خنک تره. میدونی که رفتنی یک ساعت و نیم و برگشتنی 3 ساعت تو راهین. راستی یه بازار مرتر هست که ما نرفتیم بعدا که برگشتم تعریفش رو شنیدم. سه شنبه و پنجشنبه بازار هم داره که ما نرفتیم اگه تو اون تاریخ بودین حتما برین من عشق خرید دارم راستی برای چنج پولتون اگه از صرافی های داخل خیابونیشون استفاده کنین بهتر از صرافی های داخل پاساج ها و داخل هتله. حواستون به برندها باشه بعضی هاشون مثل ماوی حراج میزنن. راستی اگه خواستین هتل بگیرین زیر 4 ستاره نگیرین ها. هر کی 3 ستاره رفته پشیمون شده آخه هتل های ترکیه یک درجه از هتل های اروپایی پایین ترن. عزیزم اگه سوالی داشتی در خدمتم
آرتین خان
18 خرداد 90 15:57
راستی بی زحمت تاریخ تولد تارا جون رو برای لینک کردن برام بذارین مرسی
مامان هوراد
19 خرداد 90 13:47
سلام به تارای ناز و مامان خوش سلیقه اش وب زیبایی دارید چقدر یاد آوری خاطرات زیبا است ممنون
آرتین خان
20 خرداد 90 21:59
خیلی خوب کاری کردی خاطراتت رو نوشتی همشون رو خوندم و خیلی جالب بودن