تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 21 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

یه خبر بد- تاتای مامان چشش اوف شده...

1390/3/17 9:28
نویسنده : سارا
1,234 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 90/3/16 امروز که اومدم خونه دیدم چشم سمت راستیت قرمز شده و ورم کرده . مامان نسرین گفت صبح که از خواب بیدار شدی چشمت اینجوری شده بود. تا شب همینطور ورم چشمت بیشتر و بیشتر شد. خیلی ترسیده بودم و نگرانت بودم. اصلا دلم نمیومد نگات کنم. خودت هم اذیت میشدی و همش چشمت رو میمالیدی. نمیدونم چطور شده یهو اینجوری شد چشمت. یا حساسیته یا چیزی چشمت رو گزیده! دکتر علوی ساعت11 وقتمون داد رفتیم. دکتر هم گفت حتما گزش هست ازم سوال کرد سیرچ بودیم گفتیم نه دیروز رو همش خونه بودیم و جایی بیرون نرفتیم. نمیدونم این چی بوده و از کجا اومده و چشمت رو گزیده . خدا بکشتش که چش دخمل من رو اوف کرده.

الهی مامان برات بمیره . چرا بجای تو چشم من و نزده.

شب بغل بابایی بودی تو دستشویی داشتیم دستات رو میشستیم خواستیم سرگرمت کنیم تا اذیت نکنی گرفتیمت جلوی آیینه و شما تا خودت رو دیدی ناراحت شدی و جیغ زدی و گریه کردی. الهی مامان بمیره واسه دخمل گلش که فهمیده چشش اووف شده...

دخملم چشم خورده- خدا بکشه هر کی دخملم رو چشم زده....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امير محمد
17 خرداد 90 11:22
الهي نازي چرا اينجوري شده ؟ خدا كنه زودتر خوب شده بچه اذيت ميشه از طرف من يه بوس محكم كنش
مامان رها
17 خرداد 90 14:14
آخی جیگرتو الهی زودتر خوب بشی ......... مامانی نگران نشو اتفاقه دیگه پیش میاد......... چشم حسود کور