تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

شعرخوانی تارا...

1391/3/13 8:54
نویسنده : سارا
783 بازدید
اشتراک گذاری

قسمتهایی که پر رنگ نوشتم رو تارا میخونه:(البته کل شعر ها رو هم حفظ شده و گهگداری کل شعر رو برامون میخونه دلبر...ماچ)

آقا خرگوشه= یه روز یه آقا خرگوشه - رفت پیشه موشه-موشه پرید تو سوراخ-خرگوشه گفت آخخخ- وایسا وایسا کارت دارم-من خرگوشی بی زارم-چشمک (بی آزارم)

توپ قلقلی: یه توپ دارم قلقلیه-سرخ و سفید و آبی یه-میزنم زمین اوا میره-نمیدونی تا کجا میره-

من این توپ و نداشتم - مشقام و اوب نوشتم-بابام بهم ایدی داد-یه توپ گلگلی داد...    

یا: من این توپ و نداشتم مشقام و خوب نوشتم بابام بهم توپ داد!...تعجب

عروسکه من= عروسک قشنگ من قمز پوشیده - تو رختخوابه مخمل آبیش خوابیده- عروسک من- چشاتو واز کن-وقتی که شب شد -اونوقت لالا کن- مامان رفته بازار اونو برام خریده-هیشکی قشنگتر از عروسکم ندیده...

توپولو=توپولویم توپولو-صورتم مث اولو(هلو) -قد وبالام سیاهه(کوتاهه)چشمک-چشم و آبروم سیاهه-مامان خوبی دارم-میشینه تو خونه-مودوزه دونه دونه-موپوشم اوشکل میشم-مث دسته گل میشم.

جوجه طلایی=جوجه جوجه طلایی-نوکت سرخ و طلایی(حنایی)-تخم خود رو طلایی(شکستی)...

به این شعر که میرسی دوست داری من و اذیت کنی و لج کرده و اشتباه میخونی و همه رو همش میگی طلایی با یه  تاکید لهجه دار بامزه روی کلمه طلایی -!شیطان

شعر حسنی نگو بلا بگو تنبل تنبلا بگو رو هم از بس که سی دی خاله ستاره رو گوش دادی دیگه حفظ شدی و تیکه هایی ازش رو میخونی... که من الان حفظ نیستم و یادم نیست تا برات بنویسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

شیوا
13 خرداد 91 9:40
واقعا که !!!!!! تو بیشتر از من حسنی گوش دادی و بلد نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من و شیدا که کمتر از تو گوش دادیم کامل حفظیم
انیس کوشولو
13 خرداد 91 9:56
آسمونی ها
13 خرداد 91 11:06
آفرین تارایی چقدر شعر بلدی!!! ماشالله از دختری که شیطونی های پسرونه داره خیلی خوشم میاد
sheida
13 خرداد 91 13:59
vayyyyyyyyy chera hasani balad nistiiii sara mge einghad tara gush mikone hefz nemishi??????????
شیدا
13 خرداد 91 14:02
یک کتاب حسنی یکی از بچه ها خریده تو مدرسه هر وقت وقت کنیم میخونیم خیلی باحاله .........من به لطف تارا حفظم....
شبدا
13 خرداد 91 14:13
یعنی من عاشق این جوجه خوندنشم خیلی باحاله
سمیه- مامان آیسا
15 خرداد 91 19:02
ای جونم ماشاالله دخملی باهوش. چقدر بانمکن بچه ها وقتی تو این سن هستن. سارا جون بهتون بخاطر داشتن تارا خوشکله تبریک میگم
انیس کوشولو
17 خرداد 91 12:12
mohaddeseh
27 خرداد 91 20:12
خیلی عالی بود به وبلاگ منم بیایید