تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

احوالات این روزها

1391/3/9 9:33
نویسنده : سارا
700 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند وقتی بود که دوباره سرم شلوغ پلوغ شده بود و فرصت نکردم و بیام و تو وبلاگ دخملی بنویسم.

10 روز پیش صبح که از خواب بیدار شدم سرگیجه داشتم.این سرگیجه تا شب ادامه داشت.یعنی تمام طول روز همراه با سرگیجه!افسوس فردا و پس فرداش هم همینطور.... این سرگیجه ما ادامه داشت تا 6 روز.ابروهیپنوتیزم

سرگیجه ام طوری بود که کارهای روزانه ام رو میتونستم انجام بدم ولی با خستگی بیشتر. بعضی وقتها یه خرده عدم تعادل هم داشتم.فکر کنید 6 روز از صبح که چشماتون رو باز کنید تا شب سرتون گیج بره!دیگه خودم کلافه شده بودم.کفرم هم در اومده بود.کلافهروزهای آخر دست و پاهام هم کز کز و مور مور میشدن...

با این همه علایم یه خرده ترسیدم.رفتم دکتر عمومی از آزمایش کامل خون گرفته تامتخصص مغز و اعصاب و نوار مغزی...

آزمایشم که خوب بود.فقط نوار مغزیم یه خرده مشکوک بود!(فکر کنم دارم یواش یواش خل و دیوونه میشم)؟؟؟......یول........قهقههزبان

خدارو شکر بعد از 6 روز خوب خوب شدم.فقط مور مور دست و پام گاهی هست(اونم حتما از خستگی و فشار کاریه...)چشمکمژه

فعلا بخیر گذشت.تا بعد!.....لبخند

من خیلی به چشم زخم و اینجور چیزها اعتقاد دارم.همه بلاهایی هم که همیشه سرمون اومده بابت همین مسئله هست....ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

sheida
9 خرداد 91 10:24
eishala k hamishe khob bashiiiiintara bebus
شیوا
9 خرداد 91 11:35
اخیییییی ایشاا... خیییییییییییلی زود خوب بشی و تابستون بیای این جا چون من حوصله ندارم بیام
آسمونی ها
9 خرداد 91 12:14
منم به چشم زخم خیلی خیلی اعتقاد دارم. برای همین توی خونه مون همیشه گلدون داریم تا چشم زخم به اونا بخوره. چند وقت پیش گلدونمون که خیلی خیلی هم رشد کرده بود، یهوییییی خشک شد و ما فقط غصه خوردیم براش. و درست یه هفته بعدش یه نفر عین همون گلدون رو بهمون هدیه داد. دزدیده شدن ماشینمون هم دقیقا چشم زخم بود و بس ... هر روز صدقه بده. من خیلی به یادت هستم و برات دعا میکنم.... خوشحالم که بهتری! تارا جون رو ببوس
مامان ثناخانمی
9 خرداد 91 14:11
خدا بد نده سارا جون یه وان یکاد بگیر بنداز تو گردنت مواظب تارا هم باش
doste daii mo
9 خرداد 91 20:26
salam sara khanom khoshhalam haleton khob shode! har roz sadaghe bedin va 4ghol ayatolkorsi bekhonin ta bime beshin. manam be cheshm eteghad daram
مامان یکتا
11 خرداد 91 8:17
سلام سارا جان تو را خدا مواظب خودت باش و من را بی خبر نگذاری انشالله چیز خاصی نیست بترکه چشم حسود و بخیل دوست دارم مواظب خودت باش