تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 20 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

مریضی 3 تایی مون - پول عیدیهات...

1390/1/17 13:30
نویسنده : سارا
661 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ۳ تایی (مامان وبابا وتارا) مریض شده بودیم (سرماخوردگی و گلو درد)و خونه موندیم. این مریضی هم از برکت نحسی سیزده بود که سرما پارک جنگلی رفتیم.Smiley

صبح من و بابایی رفتیم دکتر و واسه ادارمون استعلاجی گرفتیم. دیروز ظهر خونه مامان بزرگیت بودیم. واسمون سوپ وآبگوشت مرغ درست کرده بود.

عصر هم چون بابا حسین دانشگاه داشت همراه بابا بزرگیت شما رو بردیم دکتر رسولی. اولین بار بود که پیش این دکتر میرفتی . دکتر با حال و با نمکی بود و همش باهات حرف میزد و شوخی میکرد. گفت اگر تا ۲ روز خوب نشدی بهت آنتی بیوتیک بدم.

((شربتcalpol که خاله طاهره فرستاده بود را هم بهش نشون دادم گفت که شربت خوبیه. آخه وقتی تب میکنی باید استامینوفن بخوری تا تبت بیاد پایین و شما اصلا استامینوفن دوست نداری و تا میخوری بالا میاری خداییش هم حق داری چون خیلی تلخ هستن. متاسفانه تو ایران خارجیش پیدا نمیشه که طمع دار باشه و شما بتونی بخوری و خاله طاهره این شربت را برامون فرستاد.))

شب هم رفتیم طلا فروشی گنجعلی خان با پولهای عیدیت واست یه سکه یک خریدیم ۴۰۷۰۰۰ تومان بود. بعدش رفتیم عید دیدنی خونه عمه زریم  بهت عیدی هم دادن. بعدش خونه دایی حمید بابا و شب هم اومدیم خونه بابا جواد اینا خوابیدیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سودابه
19 فروردین 90 14:31
انشاالله زودتر خوب بشي تارا جون


مرسی خاله خانم جان
شيوا
21 فروردین 90 16:11
زيادي توهم نزن من اينو از طرف مامانم دادم


مرسی پس بازم به خدمتت میرسم