تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 10 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

تارا در آتلیه...

1390/8/17 11:27
نویسنده : سارا
2,729 بازدید
اشتراک گذاری
  • بالاخره طلسم شکسته شد و ما تونستیم 17 مهر برای اولین بار شما رو ببریم آتلیه تا عکس بگیری :
  • من خودم هم دوربینم رو برده بودم و چند تا عکس از شما با دکورهای آتلیه انداختم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • اینجا دیگه خسته شده بودی و ولو شدی دخملی:

  • اون توپها رو تو آتلیه پیدا کردی و ول کن هم نبودی (آخه شما عاشق توپی)و تو همه عکسها توپ بدست شده بودی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

معصومه مامان سهند
12 آبان 90 7:44
سلام عزیز دلم، با ادامه سفرنامه اروپا بخش پاریس به دیدنتون اومدم خوشحال میشم پیشمون بیایین قربونت بشم عزیز خاله با اون عکسهای قشنگت
مامان آريا
14 آبان 90 12:18
عكسات خيلي خوشگلن خاله قربون دخمل خوشملم برم من منتظر ادامه عكسا هستم
مامان آريا
15 آبان 90 11:35
عيد قربان ، پر شکوهترين ايثار و زيباترين جلوه ي تعبد در برابر خالق يکتا بر شما مبارک
بهار(مامانی شهراد)
15 آبان 90 16:18
________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-' ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)آپم گلم بیا پیشمون
مامان علي خوشتيپ
16 آبان 90 3:27
اميدوارم غمهايتان قربان شاديهايتان گردد عيد قربان مبارك
شیوا
16 آبان 90 8:23
سرا باورت نمیشه به خدا به خدا این جا برف اومده باورت میشه
مامان رامیلا
16 آبان 90 15:50
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____ عیدتون مبارک[hr] 1000000000000000 بوس برای تارا جون .
مامان رامیلا
16 آبان 90 15:51
عکسات خیلی قشنگن عزیز خاله .
مریم مامان باران
16 آبان 90 16:50
وای چه عکسای قشنگی....خودتم عکسای خیلی خوب و با کیفیتی گرفتی. چقدرم که وروچک با نمک ژست گرفته........ببوسش.
مامان ستاره
17 آبان 90 15:19
سارا جان دوست دارم تو رو که یه مادری تو رو که با همه زحمتهایی که به دوشته می خوای مادری کنی . تو رو که علاوه بر شخل 24 ساعته مادریت برای رفاه دخترک هم کار می کنی . دوست دارم و به عنوان یه مادر شاغل بهت افتخار می کنم.
مامان ستاره
17 آبان 90 15:20
ای بابا اینقدر درگیر ذهنی با پست قبلیت داشتم که یادم رفت واسه عکسای دخملی بوسششششش کنم. موچ موچ
sheida
19 آبان 90 17:47
man taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mikham