تارا تارا 14 سالگیت مبارک

تارا -تک ستاره ما-

تارا...تهران

1391/4/3 9:13
نویسنده : سارا
1,068 بازدید
اشتراک گذاری

تهران به شما (تارا خانم) که حسابی خوش گذشت.

روزی که من رفته بودم بیمارستان, مامان نسرین هم همراهم اومده بود. شما هم پیش خاله سودابه اینها مونده بودی خونه.مثل اینکه دختر خوبی بودی و خیلی اذیت نکردی.متفکر

راستی دیگه یواش یواش داری از پوشک هم گرفته میشی.اکثر اوقات جیش ات رو میگی و گاهی وقتها هم خودمون باید حواسمون باشه و یادآوریت کنیم.

فقط موقع بیرون رفتن و مهمونی رفتن و پارک رفتن و خونه بابا بزرگت رفتن مجبورم پوشکت رو ببندم. چون سرگرم و مشغول بازی هستی و ممکنه دست گل به آب بدی.چشمک

تهران هم توی خونه پوشک نداشتی و جیشت رو میگفتی...تشویق

شیوا خانم هم که متخصص غذا دادن و خوابوندن شما شده بود.قلب

اکثر کارهات هم یا با شیوا بود یا با خاله سودی...ماچ

بعدا عکس میزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

غزاله
7 تیر 91 11:11
دوست خوبم هميشه خوب و خوش و سلامت باشي. و هر جا هستي سايه پر مهرت بالاي سر تارا خانوم خوشگل
مامان تارا
8 تیر 91 15:55
سلام عزیزم چه دخملی خوشگلللللللللللی داری بووووووووووووس برای عسل خانومی تاراجون دختر منم تاراست با افتخار لینکتون میکنم شما هم اگه دوست داشتین .... من دنبال تاراها میگردم و لینکشون میکنم میخوام ببینم با تارای من چه وجه مشترکی دارند
ملی مامان میکاییل
10 تیر 91 17:55
ایشالله که بزودی سلامتیت رو به دست بیاری و دیگه راهی به بیمارستان پیدا نکنی
مامان پریسا
11 تیر 91 22:04
سلام سارا جون. ایشالله بهتری؟ اگر لطف کنی و به پریسا رای بدید ممنون میشم. http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
مامان سهند
12 تیر 91 12:20
سلام عزیزم خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟ چند وقتی بود نت نداشتم خیلی دلم براتون تنگ شده بود، امیدوارم خوش باشید، از عملتون چه خبر به حمدالله خبرهای خوبی برامون دارید؟ تارای گلم رو از طرف من ببوس
doste daii mo
13 تیر 91 19:20
salam sara jan halet khobe?
مامان یلدا
15 تیر 91 7:02
سارا جان سلام تارا جان خوبه؟ عزبزم من رمز عبور نداشتم تا بعضی از مطالب رو بخونم ولی متوجه شدم کسالت داری امیدوارم به حق این روزهای مبارک زودتر خوب بشی عزیزم اگه دوست داشتی رمزتو برام بذار
آرتین خان خان ایران
16 تیر 91 20:07
سلام عزیزم خدا بد نده حقیقتش یه مدتی وقت نمیکردم بیام نت ببخش که دیر رسیدم و دیر حالت رو جویا میشم ایشالا که هر چه زودتر خوب بشی عزیزم تارا جون هم ماشالا بزرگ شده ببوسش عزیزم
مامان ثمین
17 تیر 91 8:12
سلام.خوبی؟ کجایی نیستی نگرانت شدم؟