تارا تارا 14 سالگیت مبارک

تارا -تک ستاره ما-

سر کیف مامان!

1391/3/23 11:35
نویسنده : سارا
1,103 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا طبق معمول همیشه رفتی سر کیف من...ناراحت

عادت کردی هر وقت چشمت به کیف من میوفته میری سرش و همه زندگیه من و میریزی بیرون از کارت اداره و کارت بانکی گرفته تا کلید اتاق اداره و پولها و ....کلافه

یه بار هم بدلیل همین شیطونی شما که کلید اداره رو از تو کیفم در اوورده بودی و انداخته بودی زیر تخت.من رفتم اداره و پشت در بسته موندم و یه 1 ساعتی تو محوطه ویلون بودم تا اینکه همکارم اومد و در و باز کرد.

بر خلاف همیشه که تو کیف من خوراکی پیدا نمیشه شما این بار یه کیسه نون پیدا میکنی ...چشمک

و باز هم بر خلاف همیشه (که معمولا هوس خوردن چیزی نمیکنی) این بار هوس میکنی و مشغول نون خوردن میشی...تعجبتشویق

این عکسها هم سریالی شدن برای خودشون . مگه نه؟نیشخندزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان نیایش
23 خرداد 91 12:16
امان از این شیطونی بچه ها ولی خب اشکالی ندایه قبلش اجازه بگیر اگه مامان اجازه نداد برو سر کیف بابا
مامان علی خوشتیپ
23 خرداد 91 12:17
ای تارای شیطون تو هم مثل علی سر کیف مامانی میری؟ عکسای جالب و زیبایی بود
مامان ثمین
23 خرداد 91 12:33
سلام.چه دختری چه خانمی چه گلی چه بلبلی
مادر کوثر
23 خرداد 91 14:48
شیوا
23 خرداد 91 15:30
بهش بیشتر ارشیا میخوره تا بهرام اخیش بالاخره تم نی نی وبلاگتو عوض کردی
sheida
23 خرداد 91 20:14
مامان پریسا
23 خرداد 91 21:02
ای شیطون سر کیف مامان یدنبال نون میگردی نوش جونت خاله
مامان پریسا
23 خرداد 91 21:03
راستی برنده شدنتون مبارک. مامانی ؟ جواب ازمایشتون چی شد؟ نگفتید یا من ندیدم؟
آسمونی ها
24 خرداد 91 10:37
واقعا چرا بچه ها از بیرون ریختن محتویات کیف ماماناشون اینقدر کیف میکنن؟؟ اما اصلا سراغ کیف باباهاشون نمیرن؟؟؟ دنبال چی میگردن؟
مامان سعید
24 خرداد 91 10:49
سلام خوبی ؟ ماشالا به تارا جان اتفاقا سعید من هم نون خیلی دوس داری . حتی گاهی لقمه غذا رو که بهش میدم نونشو جدا میکنه و تنها میخوره
مامان سعید
24 خرداد 91 10:51
راستی یادم رفت بگم برنده شدنتون هم مبارک . مطلب قشنگی نوشته بودی و حقت بود برنده بشی عزیزم
doste daii mo
30 خرداد 91 15:19
ey sheyton
انیس کوشولو (◕‿◕✿)
31 خرداد 91 1:37
تو کیف ما زنها هر چی تو کیف مردا پیدا نمیشه اونجا میشه.............همه چییییییییییییییییییییییییییییی از سوزن نخ گرفته تا ............موچین بچه ها کلی کیف میکنن