تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 10 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

تعطيلي مامان - برنامه روزانه

1390/5/2 18:54
نویسنده : سارا
673 بازدید
اشتراک گذاری

الان 2 روزه که من و شما پیش همیم. من از روز شنبه اداره نرفتم. چون دانشجوها تابستونها نیستند دانشگاه ما هم تعطیل شده. گفتند 15 روز مرخصی رد کنیم و 25 روز تشویقی آف بهمون میدن. میشه 40 روز یعنی از 1 مرداد تا 10 شهریور. آخ جون. بلاخره بعد از 5 سال کار کردن تو این اداره تعطیلات تابستون شامل حال منم شد. آخه سال اول کارم چون مرخصی نداشتم تعطیلی شاملم نشد و یه 2 سال هم تعطیلی ها کنسل شد تا پارسال که دوباره برقرار شد ولی من خودم مرخصی زایمان بودم و دوباره شاملم نشد.

البته همکارهام مرخصی رد نکردن و دارن میرن سر کار و فقط آف استفاده میکنن. ولی من ترجیح دادم این مدت رو در بست پیش دخملی باشم تا شاید ذره ای از تنها گذاشتنهات رو جبران کنم...

برنامه روزانه  تارا-مامان-بابا

این روزها صبحها ساعت 10-9 با هم از خواب بیدار میشیم صبحانمون رو میخوریم (یه روز تخم مرغ نیم رو میخوریم و روز بعد کره عسل یا نون  پنیرگردو....)

بعد من مشغول آشپزی و کار و بار میشم و شمام مشغول بازی...(اکثر اوقات هم زودی خسته میشی و حوصله ات سر میره و میای آشپزخونه و سفت پاهامو میگیری و میچسبی بهم یعنی زودی بیام تو اتاق پیش شما)

ظهرها هم  ساعتهای 1-1.5 خوابت میگیره و تا 4-5 لالا مبکنی و من و بابایی هم بعد از اینکه ناهارمون رو خوردیم میاییم و کنارت میخوابیم...

بابایی معمولا ساعت 1.5 خونه است که اون موقع شما خوابی و اول که میرسه میاد شما رو بو میکنه و میبوسه...( از وقتی کوچولو بودی همیشه بابا حسین  وقتی میخواد ببوستت اول بوت میکنه میگه با بوی تارا خستگیم درمیره و سرحال میشم.)

نی نی ها معمولا یه بوی خاص و دلنشینی دارند که آدم کیف میکنه وقتی بوشون میکنه...

 البته نه وقتی که جیش یا پی پی کرده باشند(اون موقع دیگه حالت بهم میخوره)...

عصر که از خواب بیدار شدی تازه وقت ناهارخوردنته به زور یه خرده ناهار میخوری(آخه کلا بد غذا هستی)  و بعضی وقتها همراه بابا که داره میره دفتر ما هم میریم خونه پیش بابا جواد تا از تنهایی درش بیاریم و شما با شیطونیهایی که میکنی حسابی از عهده این کار بر میای(میری لب حوض آب بازی میکنی- شلنگ آب رو از بابا جواد میگیری و آب میخوری و خودت رو خیس آب میکنی) و آنقدر اذیت میکنی تا جیغ بابا رو در میاری و کلافش میکنی ...

شبها هم ساعت 11.5 -12 لالات میگیره و میخوابی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان علي
2 مرداد 90 23:14
خوش به حالت.حسابي استفاده كن از اين تعطيلات
مامان محمد رضا ( هدی)
3 مرداد 90 11:08
سلام تاراجون و مامان عزیز تارا جون می بوسمت
سمیه
3 مرداد 90 11:34
وااااااااااااای . پس خوش بحال تارا جون شده. معلومه حسابی بهش خوش میگذره. سارا جون واقعا درکت میکنم چقدر به این استراحت نیاز داری. امیدوارم از این مدت 40 روز نهایت استفاده رو بکنی. تعطیلات خوش بگذره دوست جون
مامان آريا
3 مرداد 90 12:00
تاراجون خوشبحالت كه تعطيلات و پيش ماماني مي گذرونه خوش بگذره بوسسسسسسسسس
مامان رها
3 مرداد 90 12:57
سلام سارا جون خوش به حال شما مادر و دختر حسودیم شد شوخی کردم الهی همیشه کنار هم خوش باشین
مامان نی نی گولو
4 مرداد 90 20:53
سلام نازی تارا جون تا می تونی از وجود مامان جون استفاده کن خوش بگذره بهت کنار مامانی و بابایی
helia & sara
5 مرداد 90 11:25
* ** *** **** ***** ****** ******* ********ما هم اکنون آپ هستیم ******** ******* ****** ***** **** *** ** *
معصومه مامان سهند
6 مرداد 90 13:20
سلام و صد سلام . با پست جدید به روز شدم. خوشحالم میکنید بخونید و نظرات خوشگلتون رو بهم بدید. من و سهند دوستتون داریم. تعطیلاتتتتتتتتتت خوبی در کنار هم داشته باشید
معصومه مامان سهند
7 مرداد 90 16:39
خاله جون پست جدید گذاشتم خوشحال میشم به ما سری بزنید
آرتین خان
7 مرداد 90 18:04
سلام به مامانی و تارا جون پس حسابی این روزها تو خونه خوش میگذرونین راستی برنده شدن تارا جون هم مبارک همیشه تو زندگی اول بشه دختر گل
مامان شیدا
7 مرداد 90 22:48
سلام سارا جون بهترین کارو کردی تا میتونی به دختر نازت برس و پیشش باش.از طرف من هم ببوسش
سمیه
8 مرداد 90 7:53
این جوری که معلومه این روزا حسابی درگیر تارا جون و شیطنت هاش هستین که فرصت نمیکنید به وبلاگتون سر بزنید اگه دوست داری از بازیگوشیهاش بنویس تا براش خاطره ثبت بشه
مامان یکتا
8 مرداد 90 17:30
سلام عزیزم تعطیلات خوش بگذره خوش به حالت توی تعطیلاتی ما که اصلا" تعطیلاتی نداریم . بی معرفت نباش سری هم به ما بزنید از قول من تارا جون را ببوس
مامان ماهان عشق ماشین
10 مرداد 90 11:12
خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم، تو ای والاترین مهمان دنیایم، بدان آغوش من باز است، شروع کن! یک قدم با تو،تمام گامهای مانده اش با من..... التماس دعا