تارا تارا 14 سالگیت مبارک

تارا -تک ستاره ما-

به تارا با کد 104 و دوستانش رای دهید

1390/4/29 7:57
نویسنده : سارا
928 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستهای عزیز.رای گیری آغاز شده و خوشبختانه میشود ٥ رای متفاوت داد. خوشحال شدم که میتونم به دوستهای عزیزم که در مسابقه قبلی بهمون رای داده بودند هم رای دهم.

دوستان عزیز من اگر دوست داشتید به این ٥ کد رای دهید از طریق ارسال کد با تلگراف به مدیریت...

کد تارا   ١٠٤     ---  

و کد دوستای عزیزش رها  ٢٧  - هلیا ١١٠  - یکتا 20 - آرتین خان ٩٩ -طاها 101  

اگر به ما رای دادید بهم خبر دهید تا جزو دوستان تارا لینکتون نمایم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یکتا
29 تیر 90 8:01
سلام عزیزم با کمال میل این کار را کردم 104 کد تارا جون عزیزم مطمن باش رای دادم
بابای مهرسا
29 تیر 90 9:15
سلام.به کد 104 تارا جون رای دادم.
معصومه مامان سهند
29 تیر 90 11:30
قربونش بشم منننننننننننن خاله جون پست جدید گذاشتم خوشحال میدم بخونید و نظر بدید
helia & sara
29 تیر 90 12:51
سلام خانومی مرسی که به رای دادی تارا جون هم یکی از رای های ما بود
مامان ایلیا
30 تیر 90 14:27
عزیزم من به تارا کوچولوی ناز رای دادم.حتی اگر شما هم از من نمی خواستید کد تارا جز انتخابهای من بود.چون کارش با توجه به سنش واقعا با مزه بود .امیدوارم تارا کوچولو نفر اول بشه.هم اینجا هم توی تموم مراحل زندگیش.روزای پر از شادی را واستون آرزو دارم.موفق باشید.
مامان رها
30 تیر 90 15:01
سلام عزیزم ممنون که به ما هم تبلیغ کردی من به تارا رای دادم