تارا تارا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

2 روز قبل از تولد- سفارش کیک-4شنبه7/2/90

1390/2/17 10:46
نویسنده : سارا
1,780 بازدید
اشتراک گذاری

4 شنبه  سحر امروز یه عالم وسایل تزئینی و مدل کیک واسم آورد یه کم هم خودم مدل از اینترنت گرفتم.  دیگه تقریبا تصمیم گرفته بودم که مدل خرگوش سفارش بدم یه خرگوش صورتی ... یا مدل خرگوش و کلاه جادو تولد الینا . شب با بابا حسین و مامان نسرین رفتیم شیرینی فروشی خاطره اونجا که مدلهاشو دیدیم بابا حسین از یه مدل نینی خوشش اومد که مامان نسرین هم خوشش اومد . من اول روی مدل خرگوشم پافشاری کردم ولی بعدش دیدم این مدل نی نی هم جالبه و اگر امسال ندم دیگه بعدا فرصت مناسبی برای مدل نی نی نیست. الان تا تارا نی نی هست این مدل بیشتر بهش میاد. خلاصه مدل کیکمون به جای خرگوش صورتی شد نی نی با شرت صورتیش...

                                     niniweblog.com                    شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے         

قرار شد 3.5 کیلو باشه و با طعم آناناس و گردو. این طعم کیلویی 5800 بود. (حسین اصرار داشت فقط با طعم آناناس باشه ولی من گردو رو هم اضافه کردم آناناس خالی میشد کیلویی 4900). 10000 تومان هم بیعانه دادیم و قرار شد جمعه ساعت 6 تحویل بگیریم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زیبا مادر کوثر
11 اردیبهشت 90 11:13
تولد تولد تولدت مبارررررررررررررررررررررککککککککک