تارا تارا ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

تارا -تک ستاره ما-

تهران رفتن من و بابایی

1391/9/21 16:55
نویسنده : سارا
1,272 بازدید
اشتراک گذاری

من و بابا حسین برای 10 آذر با همدیگه رفتیم تهران. من میبایست برای چکاپ دوباره همون مشکل 6 ماه پیشم میرفتم دکتر و باز نمونه و باز آزمایشگاه...

چون با قطار میرفتیم سخت بود شما رو ببریم و اذیت میشدی. به همین خاطر گذاشتیمت پیش بابا جواد اینها...

خدارو شکر این بار هم مثل دفعات قبل دختر خوبی بودی و اذیتشون نکردی - یه خرده دلتنگمون شده بودی ولی طاقت اوورده بودی. الهی مامان به قربون تو دختر همه چیز فهم بشه...ماچ

وقتی ازت دور میشیم من و بابایی هم بدجوری دلتنگت میشیم و هواتو میکنیم. همش و همه جا تو رو بیاد میاریم. الان اگه تارا اینجا بود اینجوری میکرد-اگه تارا بود این و دوست داشت - و و و ناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

آسمونی ها
22 آذر 91 11:19
سارا جون بهتری عزیزم؟
آتـــریسا جون
25 آذر 91 19:02
هدی( مامان امیر مهدی)
28 آذر 91 23:12
ممنون از اینکه به ما سر میزنی . به امید سلامتی و تندرستی
مامانی درسا
5 دی 91 3:17
انشاالله بزودی سلامتی کاملتو بدست میاری عزیزم دختری واسه اینکه میدونه شما برای چه کاری میری اذیتت نمیکنه بچه ها همه چی رو خیلی خوب میفهمن ........ ببوس دختر صبورمونو
مامان فتانه
17 دی 91 0:41
سلام عزیزم چه دخمل نانازی اگه دوست داشتین به وبلاگ ایلین خانوم ماهم سربزنیدتاباهم دوستشیم
مامان محمدپارسا
18 دی 91 20:33
سلام مامانی الهی امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی فدای این دخمل کوچولو صبور بشم که مامانی رو اذیت نمی کنه
هادی
28 دی 91 10:25
سلام چی نی نی نازی به گلاب کاشون من هم سربزنید ..
مامان ثمین
7 بهمن 91 9:33
کجایی دلمون برات تنگ شده.تارا جون چطوره خوبه؟
آسمونی ها
8 بهمن 91 11:19
سارا جون کجایی؟ نیستی؟ نگرانت شدم. امیدوارم درگیر کارهای خیر باشی عزیزم. تارای گل رو از طرف من ببوس
مامان رها
8 بهمن 91 22:28
سلام سارا جون عزیزم چطوری خانومی نگرانم چرا خبری نمیدی ؟
مامانی درسا
11 بهمن 91 2:46
سارا جون خوبی خبری ازتون نیست نگرانتونم
سمیرا مامان ترنم
22 بهمن 91 2:20
با سلام . وبلاگ ترنم بانو به روز شد . خوشحال ميشیم قدم رنجه كنيد و با نظرات زيباتون اين كلبه مجازي كوچيك رو منور و قشنگتر كنيد . منتظرتون هستيم .